6. tra 2012.

Prsluk

 
Moj najnoviji DIY uradak je traper prsluk na kojeg sam na brzinu nažvrljala lubanje i nazovimo to tribal i bajkerske motive. Prsluk je nekad bio tamno plava jakna kojoj sam odrezala rukave i uronila u izbjeljivač. Žao mi je što nemam before fotku ali kad se ja primim škara nema vremena za slikanje. Moram priznati da sam freak što se tiče lubanja i imam tendenciju crtkarati ih gdje god stignem. A sa ovim prslukom se osjećam kao neki hahar ili bad ass (makar više izgledam kao neki "striček" ili majstor LOL). Ali tu nije kraj moje ovisnosti o prslucima, traper jaknama i ilustracijama - već sam u potrazi za novom jaknom ili prslukom na kojeg planiram nacrtati dream catcher, perja, peace znakove a u pripremi imam indijanske trakice i resice. 




Broj komentara: 13:

  1. Ako si ovo na brzinu nazvrljala, kako li tek izgleda kad crtas na tenane ?:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam krenula to pitati, pa eto da se ne ponavljam :):))

      Izbriši
  2. potpisujem komentar od my perfect lounge :) i super ti izgleda prsluk, baš je dobro ispalo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma nisam prije baš promislila što ću nacrtati pa sam tako bezveze krenula crtati kad mi je tek poslije pala na pamet ova ideja sa dream catcherom i perjem :P Naravno kad sam bila gotova ..eh

    OdgovoriIzbriši
  4. Zakon izgleda! I potpisujem one iznad komentare :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi! Tnx na komentaru! Prijavila sam da me netko hackirao twitterovom help centru, budem vidjela kaj će mi bit s profilom... Ovak - ja ti dam svoju neku jaknu,jel možeš i meni napravit jednu, zajedno s lubanjom i dreamcatcherom i za kolko para??? Naravno, tvoj potpis da si ti oslikala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prsluk je predobar! Cime si ocrtala lubanje? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. bas je dobar! I mene zanima cime si crtala

    OdgovoriIzbriši
  8. Crtala sam sa posebnim flomićima za tekstil. Kupila mi ih je frendica u Grazu jer tamo ima baš veliki izbor i jeftinije je nego tipa u Mulleru ili Hobby artu. Ima i kod nas tih flomića ali su debeli i ne može se precizno crtati. Može se i sa bojama za tekstil i sa kistom ali to je dost pimplavo i ne može se baš na brzinu žvrljati. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, fenomenalan je... Da si mi malo samo bliže dala bih ti moj retro teksas ranac da pustiš mašti na volju i ulepšaš ga :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantastično! Pimp up my prsluk u pravom stilu :).
    Btw, izvrstan zanimljiv blog za kojeg ne mogu vjerovati da ga nisam prije našla.

    OdgovoriIzbriši