21. ožu 2012.

The blogger games

Evo i posljednje runde blogerskih nagrada, teganja i mojih pokušaja pisanja nečeg zanimljivog o sebi.


Lila Indigo mi je poslala Sunshine Award i ovo su pitanja:
( Btw Lila je simpatično ilustrirala svoje odgovore pa me malo grize savjest jer ja nisam bila toliko kreativna. )

Favorite color : red

Favourite animal : chameleon :P I am into reptiles and amphibians like  frogs , lizards, turtles. But they are just a fascination and interesting to look at and read about it. And they look like Yoda . I am a proud dog owner and a certified cat lady.

Favourite non-alcoholic drink : used to love cola but lately coffee and tea 

Geting or giving presents : giving :P

Favorite flower : hm cactus ??  

Favorite pattern : stars :) (there's a little 12 year old emo girl  inside me that goes crazy around star patterns)

Passion : movie freak 

Favourite number : 17


  I draga Anika sa  La Mode Lovelace me je tegala i ovo je 7 random stvari o meni :)



1. Od svih glumica, pjevačica, diva, ikona stila, seks bombi i  muza koje sam pokušavala impersonirati u ovom blogu ipak najviše se poistovjećujem sa Woody Allenom.

2. Ne znam ispričati vic. 

3. Moja najnovija ovisnost je isketch. Ako ste mislili da je crtati lako varate se.

4. Obrazovali su me filmovi, knjige i stripovi a kasnije mamine vinilke i stare Đuboks knjige o glazbi.

5. Jedan od prvih poslova je bilo konobarenje na koncertu Bob Dylana.

6. Video mog djetinjstva i da se nadovežem na prethodno pitanje -odavde potječe moja ljubav prema žabama i reptilima i sličnim hladnokrvnim životinjama.



7. I never finish anythi

3 komentara:

  1. ajme, nisam vidjela taj video 100 godina <3 <3 <3
    hvala što si me podsjetila!
    i ovo s dylanovim koncertom-very cool.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se tvoj izbor životinje a ovo pod broj 7, he, he, mogla sam i ja to napisati :)

    OdgovoriIzbriši