22. ožu 2012.

Popizam


 U namjeri da malo proširim sadržaj bloga odlučila sam pisati ( i eventualno crtati) o knjigama koje čitam a trenutno iz ruku ne ispuštam knjigu Andy Warhola o njegovom osobnom viđenju pop fenomena i njujorške scene 60ih. Knjiga je vodič kroz Warholov bogati socijalni život, rekonstrukcija jednog vremena kroz detaljan opis i uvid  u modu, glazbu, filmove i superzvijezde koje su prodefilirale njegovim studijem na
 Manhattanu. Prvo da napomenem da sam ja tip osobe koji knjigu pročita u jednom dan(h)u ali mi za Warholov POPizam već treba dva tjedna. Količina informacija i ljudi koji se spominju je jednostavno previše za moj već trivijom opsjednuti um da imam crnu knjižicu sa strane u koje bilježim i evidentiram uglavnom sve spomenute. A dobro znamo da se Andy ne bi zamarao ili okruživao sa dosadnim ljudima. Osim što secira američku kulturu koja je toliko utjecala i definirala njegov rad Andy  prepričava anegdote, ljude i tulume  sa velikom dozom humora i iskrenosti.  No ne može mi promaći Warholova uloga vječitog insajdera. Ljudi se nisu skupljali oko njega već je on skupljao ljude i jednostavno promatrao.  Tako sam ga i ja nacrtala – kao onog tipa na tulumu koji sjedi i gleda i mislite se da se dosađuje do neba. Ali ne, njemu je super.



Broj komentara: 5:

  1. Djeluje zanimljivo :)
    Ja isto imam naviku bilježiti dok čitam "spetljane" knjige :) Dobro je to!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha ti i ja imamo isti metod čitanja "komplikovanih" knjiga :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se čini interesantno, volim literaturu tog tipa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha, i ja isto tako zapisujem stvari u knjižicu!;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Skroz zanimljivo,potrudit cu se da je i ja procitam :)

    OdgovoriIzbriši