17. tra 2012.

Bits and pieces of my room


Danas sam imala veliko proljetno čišćenje i pospremanje koje je  zahvatilo sobu koju sam okupirala nakon što se stariji brat iselio. Soba je nešto poput male obiteljske biblioteke a kako pod istim krovom žive tri generacije knjiških moljaca nađe se svašta: poljoprivredne enciklopedije, Tolkienov opus, Ujevićeva poezija i koje kakve likovne teorije. Ajmo to prodat' pod eklekticizam. Najdraži mi je ipak glazbeni kutak koji se sastoji od maminih i bakinih ploča  (i nekih mojih koje znam ubosti na sajmu) i  stari  ŽUTI PLASTIČNI  gramofon koji se udobno smjestio u crvenom koferčiću starom par desetaka godina. U tegli za cvijeće čuče glazbeni časopisi. Pa i ako nastupi SOPA, ACTA whatever ja sam osigurana.








Broj komentara: 14:

  1. obožavam ovakve postove :))
    žuti gramofon je presladak :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vd i Milan.<3 I gramofon i oloče. Divno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ahh..zavidim ti na ovolikoj kućnoj biblioteci :O
    I na tim pločama i gramofonu..hajde da se mijenjamo..ja tebi svoju sobu ti meni svoju :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Gramofon je super. I ja ga zelim.
    Imas jako puno knjiga *__* :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko knjiga... Baš mi je sladak gramofon i vura. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuuu pa imas ti dobru izgleda zbirku i knjiga i ploca!Svidja mi se roza stolica, veliko ogledalo je fenomenalno a definitivno si me osvojila sa slicicom VD-a , inace mi je Šarlo naj YU bend :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ama baš sve je savršeno, ušuškano, ima svoju neku priču...divno

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš ti je sladak muzički kutak, zavidim ti na pinkaču xD

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš ti je cool soba! Ja hoćem gramofon, to mi je iduća stvar na listi za nabaviti, pod obavezno! I knjige <3! Primjetila sam da imaš Pračeta u kolekciji, a već sam mislila da ne možeš biti savršenija :D....Ovo je zvučalo malo creepy stalkerski

    OdgovoriIzbriši
  10. Aaa genijalno, onaj kutić s pločama i gramofonom mi je favorit <3 Baš soba ima divan štih.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gramofon i koferčić su mi predivni:)

    OdgovoriIzbriši