18. tra 2012.

DIY bleached ombre top

Ovo je top koji sam napravila od stare ružičaste haljine koje je bila jednostavno PREružičasta. In my defence moram reći da sam ovo ružičasto čudovište kupila u šestom razredu OŠ i nikad nisam obukla. Nedavno sam ju iskopala iz neke hrpe na tavanu (bolje reći crne rupe) i odlučila reciklirati ovu strahotu. Prvo sam ju skratila, zatim uronila u izbjeljivač i na kraju odrezala naramenice. I jedno sat-dva potrošila na crtanje ovih kvazi indijiskih motiva. Ovo je definitivno ljetni komad koje planiram nositi uz perje u kosi, starke i traper hlačice sa ručnikom u torbi na putu prema plaži, bazenu, šoderici....


HOW TO SLAY A PINK MONSTER







Broj komentara: 16:

  1. super mi je ovo što si nacrtala. impresionirana sam činjenicom da staneš u nešto što si nosila u 6. osnovne. odnosno, nisi nosila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma brzo sam se vinula u zrak i do kraja 6. razreda sam bila skoro metar sedamdeset (ko i sad) i nisam se puno mijenjala, kila dole-gore..ali da bila sam već onda 38 sa 12, 13.

      Izbriši
  2. Prelijepa je. Cime si crtala ovo?

    OdgovoriIzbriši
  3. Odaj mi tajnu - cime ti to crtas?
    Toliko mi je fantasticno da mi cak ni ne smeta to roze :))

    OdgovoriIzbriši
  4. @Elmedina My Perfect Lounge
    Crtam sa flomićima za tekstil kojih ima za kupiti u Hobby Artu i Mulleru. Doduše jedne posebne tanke mi je donijela frendica iz Graza kojih nema kod nas za i. Inače crtam i sa bojama za tekstil koje izgledaju ko akril pa se nanose sa kistom ali s flomićima je lakše crtati sitne detalje

    OdgovoriIzbriši
  5. Citiram MPL, toliko je fantastično da mi čak ni ne smeta to roze :).
    Super ti je ovo, koliko sam ja samo stvari pobacala iz osnovne škole...Jeste da ja ne bih stala u to više :), ja sam u osnovnoj bila kao siroče iz Bijafre (uh da me mama čuje).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ma to je jedina haljina koju sam imala u osnovnoj. A onda smo svi bili ko siročad, nije bilo toliko robe ko sad. Baš sam pisala kod Bitchy kak mi je modni uzor bio brat od kojeg sam nasljeđivala obleku. Anni Hall goes grunge lol :P

      Izbriši
  6. jako najs! :) moram skočiti do tebe da vidim uživo to čudo iz osnovnjaka u koje staneš i dan danas XD

    OdgovoriIzbriši
  7. wow crtez je strava dobar, svaka cast!Ne mogu da s enagledam kako je dobro
    Kao sto kazes savrsen ce biti uz jeans sorc!

    OdgovoriIzbriši
  8. sviđaju mi se kvaziindijski crteži. :P

    OdgovoriIzbriši
  9. odmah me osvojio crtež, baš mi se sviđa kako ti je ispalo :)) i dobro kažeš, ko stvoreno je za put do plaže :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno je fenomenalan, crtež je <3 ali tek naočare, one me osvojile :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako si super to uradila!! Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši