21. tra 2012.

Indian summer


Dugo sam tražila po ebayu jaknu sa resicama i našla sam stvarno prekrasnih i orginalnih vintage komada koji mora da su i Woodstock vidjeli ali mi je sve bilo preskupo (kad se uzme u obzir i carina i poštarina). Uspjela sam naći kaput za samo 7 funti (poštarina je bila 10 - go figure) koji doduše nije vintage ali je imao potencijala. Kad sam ga skratila i odrezala kragnu , ovratnik sam obrubila sa  šarenom trakom i svinula skoro sve igle u kući. Jakna je u odličnom stanju, materijal je imitacija kože a imala je i orginalnu etiketu na kojoj piše made in china. Ali ja svejedno maštam da ju radio neki stari Indijanac i da su je prije mene nosili plemenski šaman i Jim Morrison.    






















Broj komentara: 15:

  1. joj... ta pjesma... emocije... šmrc...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam zašto, ali neki blogovi mi nestaju iz reading liste. Tako mi je i tvoj nestao a ja sam skužila tek danas i iznenadila se koliko sam propustila :)
    Ovu jaknu si super uredila, sviđa mi se šarena trakica umjesto ovratnika. I obožavam Doorse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se dogodilo isto sa tvojim blogom, nestao mi je iz readera a neki blogovi mi se uopće ne pojavljuju nego baš moram ukucati adresu u tražilicu. Baš bezveze :P

      Izbriši
  3. ju bjutiful indijan,ju!!!
    na doorsima čitav tjedan,
    indijančim već neko vrijeme,
    planiram i preko ljeta;)

    zavidim na ruci spretnoj
    koja tako vješto igle lomi,
    a ruho šarmom okiti novim!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Yep, po mojoj meri skroz :)) Ne znam sta je ono zeleno sareno ispod jakne na prvo slici, ali bih ja to pretvorila u ponco :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to je tepih i dobra ideja za pončo ali mislim da bi me mama isfaširala da ga izrežem. Već mi sad želi oteti škare jer ne mi ne ispadne sve kako treba pa često i uništim odjeću, materijal...kosu :)

      Izbriši
  5. Indian summer ? Jim ? pa meni dovoljno da se razbolim uff kako volim tog lika, doors best band ever.....
    Jakna je predobra,obozavam resice!Slike su isto odlicne

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si sredila jaknu, i super su mi fotke!

    OdgovoriIzbriši
  7. hihi... predobro si je preuredila! DIvne fotkice!

    OdgovoriIzbriši
  8. Izgleda predobro. Ne znam što ali podsjetila si me na Umu Thurman i film Even Cowgirls get the blues (http://www.imdb.com/title/tt0106834/).

    OdgovoriIzbriši
  9. cool pics. i like your blog a lot :) so following now.

    check mine out. follow if you like :)

    OdgovoriIzbriši
  10. omG kako dobra jakna,stvarno si to dobro napravila =D

    OdgovoriIzbriši