25. tra 2012.

DIY neklace (inspired by Robert Mapplethorpe)



Ovaj tjedan sam završila sa čitanjem autobiografije Patti Smith "Just Kids" koja priča o njezinim počecima u New Yorku i fokusira se na odnos sa Robertom Mapplethorpom, velikim prijateljem i prvom ljubavi s kojim je razvijala svoj poziv kao umjetnice. Robert je kasnije postao fotograf a Patti jedna od najvećih rock heroina današnjice no prije toga su radili svakakve poslove i jedva preživljavali a "50 centi je bio stvarno ozbiljan novac 1967. godine". Posebno mi se usjekla u pamćenje jedna scena koju Patti opisuje u knjizi, kako su ranih 70ih odsjeli u famoznom hotelu Chelsea i sjedili na krevetu i satima izrađivali ogrlice i kako su im perle se kotrljale i stalno padale u pukotine u podu. Jedno vrijeme su zarađivali od prodaja ogrlica a na netu sam našla  sliku gdje Robert nosi ogrlicu sa lubanjama koja je opisana u knjizi. Sjetila sam se da i ja imam negdje slične lubanje a i razne kožice, perlice i perje. Pa sam napravila ogrlicu u čast Roberta i Patti.


                                                             Inspiracija/Inspiration:


I moja ogrlica/And my neklace






Broj komentara: 15:

  1. OBOŽAVAM ovakve tvoje postove! otkrivaš mi neki sasvim novi svijet!
    očekujem vidjeti tu ogrlicu u nekom outfit postu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem! Mogla bi ti izvesti Patti Smith savršeno

      Izbriši
    2. Pokupila sam negde jutros "because the night" i pevusim je ceo dan..kliknem na post, kad ono..

      Izbriši
  2. Super je, sviđa mi se kombinacija tih boja.

    OdgovoriIzbriši
  3. wow odlicna,ovo perije je totalno ludo izgleda kao vatra,gdje nadje ove perke ovako dobre :)

    OdgovoriIzbriši
  4. odlicna ogrlica, i ja bih ju sebi! obozavam tvoj blog, totalno je drugaciji i uvijek na zanimljiv način naučim nešto novo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. preeedobro! :) super su ti ideje i produkcija!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo mi je jedan od tvojih najdražih postova, divna mi je ta suptilna inspiracija, Patti, njihova i tvoja ogrlica :)

    OdgovoriIzbriši
  7. This is amazing idea! I love Mapplethorpe, have you read 'Just Kids?' xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful and very inspiring posts and blog! We share the same passion so let's follow each other!:)
    Please take a look at my blog and let me know if you wanna be fashion friends!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice post!Nice blog.. and necklace,of course!

    OdgovoriIzbriši
  10. suuuper, baš mi se sviđa :))

    OdgovoriIzbriši