30. tra 2012.

EKV majice


Prije otprilike godinu dana  sam na poticaj asistentice s faksa napravila seriju crteža inspiriranu sa bendom EKV. I došla na ideju da te crteže stavim na majice. Tako je počeo moj mali biznis crtanja po majicama. Crteže ću vam predstaviti neki drugi dan a danas majice koje sam napravila za dvije sestre koje su  veliki EKV fanovi .


btw jel' neko zna gdje se nalazi ovaj grafit sa Milanom ??



I Magi ispred svog grafita u Beogradu. Ja sam ju nekako povezala sa Šimonovićevom Srnom iz pripovjetke Duga. Ispod duge :)









Broj komentara: 20:

  1. Joj, joj! Majice su savršene :D
    Ima ih još na prodaju slučajno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))
      Nemam ih ne leru nego ako želiš ti meni pošalješ majicu i ja ti na nju nacrtam što god želiš:))
      Možeš mi se javiti na nela.klicek@gmail pa se dogovorimo

      Izbriši
  2. Aaa genijalno! Možda ti se javim oko nečega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenks :)))
      Ako ti nešto padne na pamet samo se javi..
      nela.klicek@gmail

      Izbriši
  3. Odlicno odradjeno :) I ja bih volela da saznam gde je grafit

    OdgovoriIzbriši
  4. Odusevile su me majice,svaka cast!! ;)

    http://nosceteipsum9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su ti majice. Pogotovo mi se sviđa to povezivanje Margite sa Srnom. Prekrasna priča.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlične su! Naročito mi se dopada ova šarena. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. predobre su! ima ih još za prodaju?



    http://fromparis-with-love.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Saaavršeno, mogla bi ti se i ja javiti s nekom majicom :))) predobro izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  9. odlične su!!! Iako ja nisam fan, imam prijatelje koji bi se ovim oduševili (možeš si samo mislit kako kad sam se i ja koja ih ne slušam...) ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. svaka ti cast odlicne su,ja mnooogo volim EKV

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam na EKV-u odrasla (dobro, između ostalog, hehe) tako da si me vratila par godina unazad :) Odlične su majice zaista!

    OdgovoriIzbriši
  12. Cim sam vidjela majicu, sjetih se pripovjetke Duga. Predivne su, volim Ekatarinu, iako bas i nisu imali sretnu sudbinu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. odlični ekv,
    odlična ti!!!
    sviđa mi se kako si margitu,
    prošetala ispod duge!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Milan s moje majice nalazi se u Podgorici! :)
    I samo da znaš, Milan se ovaj tjedan prvi put prošetao sa mnom po gradu i svi su znatiželjno gledali u njega i pokušavali pročitati lyricse! Svidjelo mu se pa ćemo opet ići svugdje zajedno ^^

    LP ^^

    Lucia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A moja Magična je presretna. I ja sam. Jer može sa mnom svugdi :D
      Jelena

      Izbriši