6. svi 2012.

Aztec print strikes again

Moj raniji pokušaj "skidanja" asteškog printa je rezultirao manje-više uspješnom mutacijom i križanjem sa puloverom Billa Cosbya pa sam ovaj put imala knjigu o Majama kao referencu. Prvo sam na bijelu tkaninu nacrtala uzorak koji sam kasnije obojala flomićima za tekstil, izrezala i našila na  staru crnu tuniku. I budući da ću ovo ljeto "indijančiti"  (kako je to simpatično rekla jedna blogerica koja isto voli "indijančiti") na veliko napravila sam si i traku za kosu sa crnim perjem koje se stapa sa mojom kosom koja je u fazi obrnutog "ombre" efekta (čitaj prestala sa farbanjem prije godinu dana).


                                         Traka, elastika i perje (Hobby Art ,7 kuna)




                                                         
                                                            Photos - Adrijana Vrtarić









21 komentar:

  1. Epic pulover Bila Kozbija :) Divno ti stoji ta traka, a majica je mmljacc :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličnooo :D traka je zakon :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam i ja slicnu ideju- nacrtati aztec print! :ppp

    OdgovoriIzbriši
  4. aztec rasturaljka!!!
    predivna si!!

    OdgovoriIzbriši
  5. predobro je,uzorak koji si odabrala je fenomenalan i trakica je super dodatak

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja mislim da ne mogu ponoviti dovoljno puta koliko volim tvoj blog :D.Sve je savršeno, kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Izgledaš zakon! :) Ne znam što drugo reći ^-^

    OdgovoriIzbriši
  8. fantastično izgledaš na ovim slikama!

    OdgovoriIzbriši
  9. e pa to me je podsetilo na ovo
    http://apair-andaspare.blogspot.com/2012/02/diy-isabel-marant-renell-jeans.html

    mozda ti bude od pomoci kao jos jedan uzorak. odlicno si ovo odradila:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si uradila majicu, a traka ti bas dobro stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  11. love this post!i'll try it!

    OdgovoriIzbriši
  12. I love those prints :)
    you did an amazing job!!

    http://bubblemylicorice.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. I really love your blog dear!
    Keep posting and go for it :)

    XO

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlično! Ja sam srečom neki dan u New Looku slučajno naletila na top s Aztec printom, za neke male pare, pa sam piknula XXXL da ga mogu furat ko haljinu, suknju, ...
    Al ovo je predobro!!! Svaka čast na marljivosti, trudu, svemu!!!

    xoxo
    Anika

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlicno si ovo odradila. I ja planiram ovih dana da odstampam samo da se odlucim za konkretnan print. Super je i lepe su slike!

    OdgovoriIzbriši
  16. Izgleda predobro, stvarno maštovito :D

    OdgovoriIzbriši