14. svi 2012.

EKV drawings

U ovom postu vam predstavljam svoje crteže inspirirane bendom Ekatarina Velika. Napravila sam ih za faks i na poticaj asistentice i moram priznati da prije toga nisam nikad radila nešto tako..hm veliko ? Mogu reći da sam "late bloomer" pa je tako cijela moja priča sa crtanjem i dizajnom došla vrlo kasno.  Crtati sam počela u srednjoj (gimnazija) i to pod satom a često i slučajno bi te švrljotine prešle na tenisice . Tekstilni fakultet je bio nekako najlogičnije rješenje a mjesec dana prije prijemnog nisam nikad crtala figuru čovjeka ili pak znala što je to modni crtež. No na opće čudo sam ipak prošla prijemni i upisali modni dizajn a na drugoj godini tekstilni. Više puta sam se dvoumila oko izbora fakulteta i smjera i sumnjala u svoje sposobnosti , crtačke i kreativne, pa sam čak i htjela ispisati faks ali sam nekako došla na svoje i  to zahvaljujući smjeru tekstilni dizajn koji je spasio stvar a prije svega asistentica koja je mi je dala vjetar u leđa i rekla da napravim radove posvećene EKV-u koji su pak potaknuli ideju sa crtanjem po majicama i mojim hobijem a jednog dana možda i ozbiljnijim biznisom.
Da ne duljim evo crteža. Prva serija radova je rađena sa kredom a druga serija kombiniranom tehnikom, odnosno kolaž tehnikom koja se baš i ne fotografira dobro, hoću reči bolje izgleda uživo.
Kao referencu sam koristila fotografije članova benda, naslovnice sa omota ploča a veliku inspiraciju sam našla u knjizi "Dečak iz vode", monografiji Milana Mladenovića  koja sadrži tekstove pjesama.


                                                                       PRVA SERIJA
                                                                     tehnika-kreda,pastel,olovka










                                                                DRUGA SERIJA
                                                            tehnika-kolaž, kombinirano












Broj komentara: 15:

  1. sve slike iz druge serije su ti fantastične, baš si me oduševila :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. btw, promijenila sam adresu bloga, za slučaj da me ne budeš mogla pronaći :)
      http://thesmallestpond.blogspot.com/

      Izbriši
  2. Ne mogu vjerovati da si tako kasno počela crtati, prekrasne su ti slike. I poprilično originalne moram reći, ne mogu se odlučiti koja mi je serija draža.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični su, posebno druga serija! Ako ovako izgledaju na fotkama, a ne fotkaju se dobro, kakvi li su tek onda uživo...;)
    Margita je dečak <3!

    OdgovoriIzbriši
  4. A ja sam skrolala brzo brzinski, samo da vidim da dal' negde ima Bojana ...i ima :]Odoh nazad, da detaljisem :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ove kolaz iz druge serije su tako kreativne! Divno :))
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovi iz druge serije su mi svi savršeni, a iz prve mi se drugi najviše sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivni su svi, svaka ti cast! A najvise mi se svidja drugi :D

    OdgovoriIzbriši
  8. S obzirom da si kasno krenula crtat - svaka čast :) I svaka čast asistentici, super je kad netko voli svoj posao i ima volju i želju poticati studente na rad :D

    Najbolja mi je 6 odozgora, brojeći od početka kolaža - Margita koja sjedi. Na njoj se najmanje vide tragovi ukočenog crteža - lijevo stopalo mi je super :) Al opustiti ćeš se, sigurna sam, samo treba raditi, talenta imaš :D

    OdgovoriIzbriši
  9. ova kolaz tehnika je stvarno nesto,prejaki su radovi svaka cast,nemoj vise da sumnjas u svoje sposobnosti!

    OdgovoriIzbriši
  10. baš sam jučer slušala jednu njihovu stvar... ide tebi crtanje.

    OdgovoriIzbriši