16. svi 2012.

Daria



Nedavno sam otkrila crtić Daria. Pod nedavno mislim prije dva tjedna. I naravno pogledala svih 5 sezona i dva filma. Crtić se počeo prikazivati 1997. godine na MTV-u dok je MTV bio još cool i prije navale nekih odurnih reality emsija o trudnim i pijanim tinejđerima. Naravno da ja  nisam imala MTV i odrastajući uz tri programa HRT-a mogla sam samo sanjati o satelitskoj. Cool MTV je ostao za mene mit. Ali zato postoji jedno malo čudo a to je internet koji mi pomaže pri razbijanju mitova i gledanju Darie u kojoj sam našla spas. Inteligentna i socijalno neprilagođena srednjoškolka Daria i njezina arty frendica Jane Lane su moja mala oaza i ako mislite da je doktor House "izumio" sarkazam, varate se. Daria ga pojede za doručak. 
Svoju ciničnu junakinju sam ovjekovječila na majici u sklopu svoje namjere da eliminiram svaku bijelu majicu u svom ormaru. I maminom. 

                            PHOTOS -ADRIJANA VRTARIĆ

Broj komentara: 13:

  1. Zakon! Vidiš tak bi si ja trebala napraviti nešto sa Nemi (norveški strip o kul gotičarki xD) Dariu nisam gledala ali sam čula za nju, mogla bih ju probrowsati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A cool zvuči ova Nemi- daj nabaci neki link ako nije bed:)

      Izbriši
  2. Eto meni ideje za gledanje :)
    Jadna mama, ostace bez majica :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čula sam Dariu davno i skinula sve sezone, odgledala prve dvije-tri epizode i nisam više. Možda opet krenem :)
    A super si ti to odradila sa majčicom :)
    Šta si koristila?

    OdgovoriIzbriši
  4. Daria je cool. A ti i Misty ste mogle početi biznis majicama :D. Znate obje dobro crtati, još ti znaš po odjeći slikati. Ja bih nosila vaše kreacije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bi :)))

      Daria je zakon, ja sam je gledala još prije sto godina u vrijeme kul MTV-a i do danas totalno zaboravila na nju...to je tako kad ima previše serija, počneš zaboravljati :)

      Izbriši
  5. Super mi je majca. I ja bi link od Nemi:)

    OdgovoriIzbriši
  6. kameleonušo jedna,odlična ti daria!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam ovaj blog. Evo tjeram se da prestanem klikati na starije postove i da idem spavati, ali ne mogu :D.

    Gledala sam Dariu jedno vrijeme, ali mi je malo sumorna iako me podsjeća na jednu prijateljicu, po sarkazmu su iste. A da znam crtati, radila bih sve što ti radiš s tom svojom odjećom. Imam prijateljicu koja je tako talentirana, i već mi je par stvari uradila, ali ne mogu je gnjaviti svaki put kad ja dobijem predobru ideju koju ne znam realizirati :D. Uglavnom, you go girl :D.

    OdgovoriIzbriši
  8. može link gdje si skinula dariu? :) hvala!
    btw, super majica ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledam ju online na ovom sajtu:
      http://watchseries.eu/serie/daria

      Izbriši